Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


alice_guy

Diferencias

Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.

Enlace a la vista de comparación

Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa
Próxima revisión
Revisión previa
Última revisiónAmbos lados, revisión siguiente
alice_guy [2020/01/04 13:58] – [Be natural] isabelalice_guy [2024/02/22 19:23] iagoglez
Línea 1: Línea 1:
-<fs large><fc #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</fc></fs>+<fs large><color #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</color></fs>
  
 <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote> <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote>
Línea 8: Línea 8:
 {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir.  {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir. 
  
-**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<fc #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</fc>**.+**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<color #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</color>**.
  
 <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote> <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote>
Línea 39: Línea 39:
 Como é posible que Alice Guy- Blaché, guionista, directora e produtora de centos de películas na época dos pioneiros do cinema; muller que inspirou a primeira historia narrativa en 1896; creadora de máis de 150 películas con son sincronizado durante os seus vinte anos de carreira, tanto en Francia e en Estados Unidos, lograse alcanzar a cima do éxito para logo caer no esquecemento dunha industria que ela mesma que axudou a crear?  Como é posible que Alice Guy- Blaché, guionista, directora e produtora de centos de películas na época dos pioneiros do cinema; muller que inspirou a primeira historia narrativa en 1896; creadora de máis de 150 películas con son sincronizado durante os seus vinte anos de carreira, tanto en Francia e en Estados Unidos, lograse alcanzar a cima do éxito para logo caer no esquecemento dunha industria que ela mesma que axudou a crear? 
  
-{{ :3_anexos:alice-guy-1.png?600 |}}+{{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=600&tok=c8650f&media=3_anexos:alice-guy-1.png?600 |}}
  
 A súa obra inclúe comedias,  westerns ou mesmo dramas nos que discute temas controvertidos. “A pioneira”, combina investigación  detectivesca e  biopic para narrar por primeira vez a historia do cinema a través da vida e a carreira de Alice Guy, sen omitir ningún detalle.  A súa obra inclúe comedias,  westerns ou mesmo dramas nos que discute temas controvertidos. “A pioneira”, combina investigación  detectivesca e  biopic para narrar por primeira vez a historia do cinema a través da vida e a carreira de Alice Guy, sen omitir ningún detalle. 
  
-|  {{ :3_anexos:alice-guy-3.png?400 |}}  |  {{ :3_anexos:alice-guy-4.png?400 |}}  |+|  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=cb82c9&media=3_anexos:alice-guy-3.png?400 |}}  |  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=27fd0e&media=3_anexos:alice-guy-4.png?400 |}}  |
  
-|  {{ :3_anexos:alice-guy-5.png?400 |}}  |  {{ :3_anexos:alice-guy-6.png?400 |}}  |+|  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=5dbda5&media=3_anexos:alice-guy-5.png?400 |}}  |  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=f13eab&media=3_anexos:alice-guy-6.png?400 |}}  |
  
 Unha homenaxe estreada na sección  Cannes  Classics que conta cos testemuños dalgunhas das cineastas máis recoñecidas da actualidade, como  Patty  Jenkins (" Wonder  Woman") ou Ava  DuVernay (" Selma") así como doutros grandes directores como Martin  Scorsese.  Unha homenaxe estreada na sección  Cannes  Classics que conta cos testemuños dalgunhas das cineastas máis recoñecidas da actualidade, como  Patty  Jenkins (" Wonder  Woman") ou Ava  DuVernay (" Selma") así como doutros grandes directores como Martin  Scorsese. 
alice_guy.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:23 por iagoglez