Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


alice_guy

Diferencias

Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.

Enlace a la vista de comparación

Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa
Próxima revisión
Revisión previa
alice_guy [2020/01/04 13:58] – [Be natural] isabelalice_guy [2024/02/22 19:23] (actual) – ["Esquecemento" intencionado] iagoglez
Línea 1: Línea 1:
-<fs large><fc #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</fc></fs>+<fs large><color #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</color></fs>
  
 <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote> <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote>
Línea 8: Línea 8:
 {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir.  {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir. 
  
-**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<fc #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</fc>**.+**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<color #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</color>**.
  
 <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote> <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote>
Línea 39: Línea 39:
 Como é posible que Alice Guy- Blaché, guionista, directora e produtora de centos de películas na época dos pioneiros do cinema; muller que inspirou a primeira historia narrativa en 1896; creadora de máis de 150 películas con son sincronizado durante os seus vinte anos de carreira, tanto en Francia e en Estados Unidos, lograse alcanzar a cima do éxito para logo caer no esquecemento dunha industria que ela mesma que axudou a crear?  Como é posible que Alice Guy- Blaché, guionista, directora e produtora de centos de películas na época dos pioneiros do cinema; muller que inspirou a primeira historia narrativa en 1896; creadora de máis de 150 películas con son sincronizado durante os seus vinte anos de carreira, tanto en Francia e en Estados Unidos, lograse alcanzar a cima do éxito para logo caer no esquecemento dunha industria que ela mesma que axudou a crear? 
  
-{{ :3_anexos:alice-guy-1.png?600 |}}+{{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=600&tok=c8650f&media=3_anexos:alice-guy-1.png?600 |}}
  
 A súa obra inclúe comedias,  westerns ou mesmo dramas nos que discute temas controvertidos. “A pioneira”, combina investigación  detectivesca e  biopic para narrar por primeira vez a historia do cinema a través da vida e a carreira de Alice Guy, sen omitir ningún detalle.  A súa obra inclúe comedias,  westerns ou mesmo dramas nos que discute temas controvertidos. “A pioneira”, combina investigación  detectivesca e  biopic para narrar por primeira vez a historia do cinema a través da vida e a carreira de Alice Guy, sen omitir ningún detalle. 
  
-|  {{ :3_anexos:alice-guy-3.png?400 |}}  |  {{ :3_anexos:alice-guy-4.png?400 |}}  |+|  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=cb82c9&media=3_anexos:alice-guy-3.png?400 |}}  |  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=27fd0e&media=3_anexos:alice-guy-4.png?400 |}}  |
  
-|  {{ :3_anexos:alice-guy-5.png?400 |}}  |  {{ :3_anexos:alice-guy-6.png?400 |}}  |+|  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=5dbda5&media=3_anexos:alice-guy-5.png?400 |}}  |  {{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=400&tok=f13eab&media=3_anexos:alice-guy-6.png?400 |}}  |
  
 Unha homenaxe estreada na sección  Cannes  Classics que conta cos testemuños dalgunhas das cineastas máis recoñecidas da actualidade, como  Patty  Jenkins (" Wonder  Woman") ou Ava  DuVernay (" Selma") así como doutros grandes directores como Martin  Scorsese.  Unha homenaxe estreada na sección  Cannes  Classics que conta cos testemuños dalgunhas das cineastas máis recoñecidas da actualidade, como  Patty  Jenkins (" Wonder  Woman") ou Ava  DuVernay (" Selma") así como doutros grandes directores como Martin  Scorsese. 
Línea 71: Línea 71:
 Alice Guy foi, indirectamente, **a inventora do  videoclip musical**. En 1899 rodou A crucifixión, **unha  superproducción sobre a morte de Cristo que contou con máis de 300 extras**.  Alice Guy foi, indirectamente, **a inventora do  videoclip musical**. En 1899 rodou A crucifixión, **unha  superproducción sobre a morte de Cristo que contou con máis de 300 extras**. 
  
-A **mastodóntica produtividade de Alice** (rodou máis de mil películas en 24 anos, e mesmo embarazada mantivo o seu ritmo de tres rodaxes á semana) permitiulle alternar diversos xéneros, desde as historias bélicas ata os romances, os dramas sociais (<fc #800080>Making an American Citizen, unha película educativa sobre unha muller que decidía plantar cara aos abusos do seu marido</fc>) ou as adaptacións literarias (A Esmeralda, de 1905, é a primeira versión cinematográfica do amolado de  Notre Dáme).+A **mastodóntica produtividade de Alice** (rodou máis de mil películas en 24 anos, e mesmo embarazada mantivo o seu ritmo de tres rodaxes á semana) permitiulle alternar diversos xéneros, desde as historias bélicas ata os romances, os dramas sociais (<color #800080>Making an American Citizen, unha película educativa sobre unha muller que decidía plantar cara aos abusos do seu marido</color>) ou as adaptacións literarias (A Esmeralda, de 1905, é a primeira versión cinematográfica do amolado de  Notre Dáme).
  
 Unha das cimas da súa carreira foi A  Fool  and  His  Money. Trátase da primeira película protagonizada integramente por actores negros, estreada nun momento no que aínda existían actores brancos que se pintaban a cara para facer de negros. Para Guy esta película non foi ningunha  subversión: levaba toda a vida viaxando (criouse en Francia, Chile, Suíza e Inglaterra) e coñecendo culturas, e nas súas historias as reparticións  interraciales compartían situacións, cancións e bailes sen darse a menor importancia. Pero A  Fool  and  His  Money, unha comedia que retrataba a vida dunha familia negra de clase media, si é unha obra crucial e significativa. Hai unhas semanas,  Moonlight converteuse na primeira película cunha repartición integramente  afroamericano en gañar o Óscar. Tiveron que pasar cen anos, pero sen a contribución de Guy quizá a presenza dos negros no cinema atrasouse máis. Unha das cimas da súa carreira foi A  Fool  and  His  Money. Trátase da primeira película protagonizada integramente por actores negros, estreada nun momento no que aínda existían actores brancos que se pintaban a cara para facer de negros. Para Guy esta película non foi ningunha  subversión: levaba toda a vida viaxando (criouse en Francia, Chile, Suíza e Inglaterra) e coñecendo culturas, e nas súas historias as reparticións  interraciales compartían situacións, cancións e bailes sen darse a menor importancia. Pero A  Fool  and  His  Money, unha comedia que retrataba a vida dunha familia negra de clase media, si é unha obra crucial e significativa. Hai unhas semanas,  Moonlight converteuse na primeira película cunha repartición integramente  afroamericano en gañar o Óscar. Tiveron que pasar cen anos, pero sen a contribución de Guy quizá a presenza dos negros no cinema atrasouse máis.
alice_guy.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:23 por iagoglez