Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


alice_guy

Diferencias

Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.

Enlace a la vista de comparación

Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa
Próxima revisión
Revisión previa
alice_guy [2020/01/04 14:00] – [Be natural] isabelalice_guy [2024/02/22 19:23] (actual) – ["Esquecemento" intencionado] iagoglez
Línea 1: Línea 1:
-<fs large><fc #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</fc></fs>+<fs large><color #6495ed>**Anexos**  / Alice Guy</color></fs>
  
 <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote> <blockquote>Era algo tan nuevo… que a a gente no le sorprendía que ella lo hiciera</blockquote>
Línea 8: Línea 8:
 {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir.  {{http://www.unidiversidad.com.ar/cache_2/alice_630_945.jpg |}}Durante décadas o nome de  Georges  Méliès apareceu como o do primeiro director dun filme de ficción. É certo que os irmáns  Lumière patentaron en febreiro de 1895 o  cinematógrafo e que o 22 de marzo proxectaron en París a primeira película da historia: A  sortie deas  ouvriers deas  usines  Lumière  à Lyon  Monplaisir. 
  
-**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<fc #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</fc>**.+**Pero os  Lumière tiñan unha visión científica, non artística nin comercial, do seu invento, e nun ano outros creadores adiantáronlles**, empezando a explorar a capacidade do cinema de contar historias. Así foi como  Méliès entrou nas enciclopedias como o do realizador pioneiro na ficción. E **<color #800080>con todo, a visionaria que entendeu as inmensas posibilidades do cinema foi Alice Guy, aínda que o seu nome foi inxustamente esquecido só por unha razón: ser muller</color>**.
  
 <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote> <blockquote>**Foi a primeira persoa na historia do cinema en dirixir unha película narrativa de ficción**</blockquote>
Línea 71: Línea 71:
 Alice Guy foi, indirectamente, **a inventora do  videoclip musical**. En 1899 rodou A crucifixión, **unha  superproducción sobre a morte de Cristo que contou con máis de 300 extras**.  Alice Guy foi, indirectamente, **a inventora do  videoclip musical**. En 1899 rodou A crucifixión, **unha  superproducción sobre a morte de Cristo que contou con máis de 300 extras**. 
  
-A **mastodóntica produtividade de Alice** (rodou máis de mil películas en 24 anos, e mesmo embarazada mantivo o seu ritmo de tres rodaxes á semana) permitiulle alternar diversos xéneros, desde as historias bélicas ata os romances, os dramas sociais (<fc #800080>Making an American Citizen, unha película educativa sobre unha muller que decidía plantar cara aos abusos do seu marido</fc>) ou as adaptacións literarias (A Esmeralda, de 1905, é a primeira versión cinematográfica do amolado de  Notre Dáme).+A **mastodóntica produtividade de Alice** (rodou máis de mil películas en 24 anos, e mesmo embarazada mantivo o seu ritmo de tres rodaxes á semana) permitiulle alternar diversos xéneros, desde as historias bélicas ata os romances, os dramas sociais (<color #800080>Making an American Citizen, unha película educativa sobre unha muller que decidía plantar cara aos abusos do seu marido</color>) ou as adaptacións literarias (A Esmeralda, de 1905, é a primeira versión cinematográfica do amolado de  Notre Dáme).
  
 Unha das cimas da súa carreira foi A  Fool  and  His  Money. Trátase da primeira película protagonizada integramente por actores negros, estreada nun momento no que aínda existían actores brancos que se pintaban a cara para facer de negros. Para Guy esta película non foi ningunha  subversión: levaba toda a vida viaxando (criouse en Francia, Chile, Suíza e Inglaterra) e coñecendo culturas, e nas súas historias as reparticións  interraciales compartían situacións, cancións e bailes sen darse a menor importancia. Pero A  Fool  and  His  Money, unha comedia que retrataba a vida dunha familia negra de clase media, si é unha obra crucial e significativa. Hai unhas semanas,  Moonlight converteuse na primeira película cunha repartición integramente  afroamericano en gañar o Óscar. Tiveron que pasar cen anos, pero sen a contribución de Guy quizá a presenza dos negros no cinema atrasouse máis. Unha das cimas da súa carreira foi A  Fool  and  His  Money. Trátase da primeira película protagonizada integramente por actores negros, estreada nun momento no que aínda existían actores brancos que se pintaban a cara para facer de negros. Para Guy esta película non foi ningunha  subversión: levaba toda a vida viaxando (criouse en Francia, Chile, Suíza e Inglaterra) e coñecendo culturas, e nas súas historias as reparticións  interraciales compartían situacións, cancións e bailes sen darse a menor importancia. Pero A  Fool  and  His  Money, unha comedia que retrataba a vida dunha familia negra de clase media, si é unha obra crucial e significativa. Hai unhas semanas,  Moonlight converteuse na primeira película cunha repartición integramente  afroamericano en gañar o Óscar. Tiveron que pasar cen anos, pero sen a contribución de Guy quizá a presenza dos negros no cinema atrasouse máis.
alice_guy.1578142822.txt.gz · Última modificación: 2023/05/12 13:01 (editor externo)