concepcion_gimeno
Diferencias
Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.
Ambos lados, revisión anteriorRevisión previaPróxima revisión | Revisión previa | ||
concepcion_gimeno [2019/12/13 00:47] – [Apéndice] isabel | concepcion_gimeno [2024/02/22 19:18] (actual) – iagoglez | ||
---|---|---|---|
Línea 1: | Línea 1: | ||
- | <fs large>< | + | <fs large>< |
| {{ https:// | | {{ https:// | ||
Línea 57: | Línea 57: | ||
Unha rápida ollada aos libros e opúsculos de Historia que escribiu Gimeno (moitas froito de conferencias | Unha rápida ollada aos libros e opúsculos de Historia que escribiu Gimeno (moitas froito de conferencias | ||
- | Adviertese <fc # | + | Adviertese <color # |
<WRAP center round box 85%> | <WRAP center round box 85%> | ||
Línea 69: | Línea 69: | ||
ideas que logo as repetirá en 1903 no seu discurso do Ateneo. Permítaseme unha pequena | ideas que logo as repetirá en 1903 no seu discurso do Ateneo. Permítaseme unha pequena | ||
- | Moi poucos precedentes había en España de mulleres con tanto <fc # | + | Moi poucos precedentes había en España de mulleres con tanto <color # |
Na súa etapa de directora e colaboradora do Álbum Hispano-Americano (tecnicamente só o dirixe de 1890 a 1892, sen que apareza nome da dirección ata 1900, en que será o seu marido: BIANCHI, 2007: 94), " | Na súa etapa de directora e colaboradora do Álbum Hispano-Americano (tecnicamente só o dirixe de 1890 a 1892, sen que apareza nome da dirección ata 1900, en que será o seu marido: BIANCHI, 2007: 94), " | ||
Línea 123: | Línea 123: | ||
Neste sentido, Gimeno prescinde de presentar unha galería de mulleres soadas, coñecidas (16) quizá por non apoiar a excepcionalidade das súas figuras, e, en canto nais anónimas, autoriza a todas as mulleres que o son, aínda que non llas recoñeceu. Isto sepáraa dos anellos repertorios | Neste sentido, Gimeno prescinde de presentar unha galería de mulleres soadas, coñecidas (16) quizá por non apoiar a excepcionalidade das súas figuras, e, en canto nais anónimas, autoriza a todas as mulleres que o son, aínda que non llas recoñeceu. Isto sepáraa dos anellos repertorios | ||
- | Moitas e variadas son as mulleres ás que se dedica un capítulo, extraídas da historia europea e norteamericana. Entre elas, María | + | Moitas e variadas son as mulleres ás que se dedica un capítulo, extraídas da historia europea e norteamericana. Entre elas, María |
Pero interésame glosar o tratamento que fai dalgunhas destas figuras, e as reflexións que verte Gimeno de Flaquer respecto diso. | Pero interésame glosar o tratamento que fai dalgunhas destas figuras, e as reflexións que verte Gimeno de Flaquer respecto diso. | ||
Línea 171: | Línea 171: | ||
As propostas de Gimeno de Flaquer expresadas en Nais de homes soados soan hoxe inxenuas. Debedora dunha certa visión | As propostas de Gimeno de Flaquer expresadas en Nais de homes soados soan hoxe inxenuas. Debedora dunha certa visión | ||
- | Hai que facer o esforzo de situar a esta autora | + | Hai que facer o esforzo de situar a esta autora |
Libro escrito cun ton máis ensayístico, | Libro escrito cun ton máis ensayístico, | ||
Línea 316: | Línea 316: | ||
<WRAP center round box 95%> | <WRAP center round box 95%> | ||
- | * AYALA ARACIL, María de los Ángeles (2008): | + | * AYALA ARACIL, María de los Ángeles (2008): |
- | * BLANCO, Alda (1998): Teóricas | + | * BLANCO, Alda (1998): Teóricas |
- | * BARANDA, Nieves (2003): | + | * VARANDA, Nieves (2003): |
- | * BIANCHI, | + | * BIANCHI, |
- | * BIEDER, Maryellen (1990): Feminine Discourse/ | + | * BIEDER, |
- | * BIEDER, Maryellen (1992): Emilia Pardo Bazán | + | * BIEDER, |
- | * BIEDER, Maryellen (1993): Concepción Gimeno de Flaquer (1852? | + | * BIEDER, |
- | * BUÑUEL LIZANA, Joaquín (1959): Galería de alcañizanos ilustres | + | * BUÑUEL |
- | * CHOZAS RUIZ-BELLOSO, | + | * CHOZAS RUIZ- BELLOSO, Diego (2005): |
- | * DÍAZ, Ana Ivonne (2000): | + | * DÍAZ, Ana Ivonne (2000): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1877): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1877): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción México (1884): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción México (1884): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1885a): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1885a): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1885b): Madres | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1885 b): Nais de homes soados. México, Imprenta |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1887): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1887): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1889): Mujeres | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1889): Mujeres |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1895): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1895): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1901): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1901): |
- | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1903): | + | * GIMENO DE FLAQUER, Concepción (1903): |
- | * HERNÁNDEZ PRIETO, M.ª Isabel (1993): Escritores hispanoamericanos | + | * HERNÁNDEZ PRIETO, M.ª Isabel (1993): Escritores |
- | * HIBBS-LISSORGUES, | + | * HIBBS- LISSORGUES, S. (2006): María Concepción |
- | * LANDA, Juan (1887-1882): | + | * LANDA, Juan (1887-1882): |
- | * MUÑOZ | + | * MUÑOZ |
- | * RAMOS ESCANDÓN, Carmen (2001): Concepción Gimeno de Flaquer: | + | * RAMOS ESCANDÓN, Carmen (2001): Concepción Gimeno de Flaquer: |
- | * RAMOS ESCANDÓN, Carmen (2002): Imperial Eyes, Gendered Views: Concepción Gimeno Re-writers the Aztecas at the End of the Nineteenth Century, T. L. Hunt y M. R. Lessard (eds.), | + | * RAMOS ESCANDÓN, Carmen (2002): Imperial |
- | * SALVANY, Juan Tomás (1985): Biografía. | + | * SALVANY, Juan Tomás (1985): Biografía. |
- | * SIMÓN PALMER, M. del C. (1991): Escritoras españolas | + | * SIMÓN |
- | * SIMÓN PALMER, M. del C. (1992): Prólogos masculinos en libros de escritoras | + | * SIMÓN |
</ | </ | ||
concepcion_gimeno.1576194457.txt.gz · Última modificación: 2023/05/12 13:01 (editor externo)