Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


conversando_con

Diferencias

Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.

Enlace a la vista de comparación

Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa
Próxima revisión
Revisión previa
conversando_con [2019/12/19 12:42] – [Selección de momentos] isabelconversando_con [2024/02/22 19:31] (actual) iagoglez
Línea 1: Línea 1:
-<fs large><fc #6495ed>**O diñeiro das mulleres**  / Conversando con...</fc></fs>+<fs large><color #6495ed>**O diñeiro das mulleres**  / Conversando con...</color></fs>
  
-<blockquote>Conversar é unha boa idea porque, en xeral, non ignoramos o mesmo. Jorge Wagensberg</blockquote>+<blockquote>**Conversar é unha boa idea porque, en xeral, non ignoramos o mesmo**[[http://www.enpalabras.com/blog/?s=Jorge+Wagensberg&submit.x=0&submit.y=0|Jorge Wagensberg]]</blockquote>
  
-===== Coñecemento conversacional =====+===== A vida nun apunte =====
 ---- ----
 <WRAP center round box 95%> <WRAP center round box 95%>
-Considerando que o contexto é, por definición, pura dinámica de cambio, o problema dos puntos de vista é que tendemos a esquecer que o seu proceso de construción é, en gran medida, circunstancial. É dicir, unha vivencia persoal pero altamente dependente do todo que nos rodea e que afrontamos de diferentes maneiras: 
  
-<blockquote>É nos detalles no que nos delatamos as persoasAos feitos importantes poucas veces chegamos por vontade propia, adoitan ser as circunstancias as que nos empuxan, por iso non serven para definirnos como persoas ([[http://elclubdelosdomingos.com/musica-blanca/|Música Blanca]])</blockquote>+<blockquote>**A simplicidade consiste en subtraer o que é obvio e engadir o específico**. [[https://es.wikipedia.org/wiki/John_Maeda|John Maeda]]</blockquote>
  
-Con todo, nese traxecto que empeza e termina na reflexión persoal, a habilidade para **facer achados ten menos que ver co talento que con ser capaces de explorar e cambiar propio punto de vista** e, para iso, non hai metodoloxía máis potente que a que nos lembraba Jorge  Wagensberg: //Conversar é unha boa idea porque, en xeralnon ignoramos o mesmo//.+[[http://www.enpalabras.com/blog/2014/04/la-vida-en-un-apunte/|{{http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=220&tok=c3aba3&media=0_presentacion-logos:bloc-de-notas.jpg?220 |}}]]Con todo, **o obvio pode ser tan complexo** como elaborar a lista da compra para ese **storytelling cotián que, contemplado en perspectivadefine a nosa traxectoria vital**.
  
-Sen ter en conta os elos nos que se tece a nosa faceta máis social, manterse ao día é complicado porque [[http://www.enpalabras.com/blog/2014/09/el-futuro-del-progreso/|vertixe do progreso]] balancéanos entre nostalxias apocalípticos prognósticos. E, con todo, a cidadanía búscase vida.+Porque entre imprescindible o desexablefluctúa atención que dedicamos aos ingredientes e intención que escondenÉ dicir… Esas «inofensivas» cuestións que se camuflan nas urxencias cotiás»
  
-<fs medium>**É correcto falar de comunidades emprendedoras?**</fs> +**complicado da simplicidade** consiste en saber se a lucidez está en poder  abstraerse da contorna ou en **ser capaz de distinguirna inmediatez, a orixe dos grandes problemas e o ronsel fugaz de oportunidades**.
- +
-Baixo o verniz de modernidade dos novos conceptos que xorden ao redor da innovación social, as estruturas de goberno se  parapetan con ríxidos enfoques  solucionistas e arcaicos. +
- +
-Cando parecía que as cidades se ían converter nos novos centros de poder, as tecnoloxías transforman os límites da xeografía e as conversacións permítennos rescatar o coñecemento e o espírito emprendedor que sempre estivo aí. +
- +
-As  comuniddades son esa [[http://www.enpalabras.com/blog/2015/10/desbloquear-el-conocimiento-deen-las-ciudades/|maquina viva e imperfecta]] chea de historias, pero estas historias non son da cidade, senón das persoas. Por iso, como [[http://juanfreire.com/que-educacion-necesitamos-5-estrategias-esenciales/|di Juan Freire]], a innovación ciudadana ten que traballar con enfoques inclusivos: +
- +
-<blockquote>... mentres a innovación convencional utiliza métodos de diagnóstico baseados en expertos para a comprensión dos problemas que aborda, <wrap hi>a innovación cidadá desenvolve mecanismos de escoita baseada na inmersión e participación activa</wrap>.</blockquote> +
- +
-<fs medium>**Cine & Investigación**</fs> +
- +
-Dicía Orson Welles que //«se queres un final feliz, depende de onde acabe a historia»//. Con todo**cando tratas de  guionizar a realidade a través da historia das persoas, a mirada narrativa necesita deterse nalgunhas ambigüidades preguntas sobre**  +
- +
-  - Como se constrúe a normalidade. +
-  - Como encaixa día a día no progreso. +
-  - De onde sae a innovación. +
- +
-Cando falamos de comunidades non hai un único protagonista senón diferentes niveis que interactúan, mesmo sen intención ou coñecemento previo, porque o auténtico protagonismo corresponde aos elos. Non hai unha orde que permita definir a relación causa/efecto, hai que empezar nalgún punto do relato e deixar que se desenvolvan os diferentes fíos dos verdadeiros actores de/na vida pública: **Persoas que son actrices que son personaxes que son persoas**.+
  
 +Os ingredientes son as opcións pero o obvio e o específico requiren distintas ferramentas. E contas historias diferentes.
 </WRAP> </WRAP>
  
-==== A humildade da reflexión ==== 
- 
-<WRAP center round box 95%> 
-Secuencia de pensamentos desenvolvida por Jorge Wanenger no seu [[http://www.tusquetseditores.com/titulos/metatemas-a-mas-como-menos-por-que|A máis como, menos por que]]. Corresponden a ideas numeradas individualmente (del 722 al 730) pero que lídas xuntas compoñen **o proceso básico, de ida e volta, da humildade de da reflexión**: 
- 
-<WRAP center round info 85%> 
-**Conversación**: falar despois de escoitar con alguén que escoita antes de falar. 
- 
-**Intercambio de ideas**: un individuo é para a reflexión, dous individuos son para a conversación, uns dez son para o faladoiro e uns cen para a conferencia. 
- 
-A conferencia (uns cen) favorece o faladoiro (uns dez). 
- 
-O faladoiro (uns dez) favorece a conversación (dúas). 
- 
-A conversación (dúas) favorece a reflexión (un). 
- 
-A reflexión fomenta a independencia do individuo respecto da incerteza. 
- 
-Ás cerimonias e outros encontros (de miles ou decenas de miles) non se acode a intercambiar ideas, só a recibilas ou a confirmalas. 
- 
-As cerimonias e outros encontros (de miles ou decenas de miles) son para favorecer algunha identidade colectiva, para o que non son recomendables as conferencias que estimulan faladoiros que estimulan conversacións que estimulan reflexións. 
- 
-Unha sala de conferencias na que caben miles de persoas está baixo sospeita. 
-</WRAP> 
- 
-</WRAP> 
  
 ===== Angeles de la Iglesia ===== ===== Angeles de la Iglesia =====
conversando_con.1576755735.txt.gz · Última modificación: 2023/05/12 13:01 (editor externo)