filosofia_e_xenero
Diferencias
Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.
Ambos lados, revisión anteriorRevisión previaPróxima revisión | Revisión previaPróxima revisiónAmbos lados, revisión siguiente | ||
filosofia_e_xenero [2019/12/19 13:20] – isabel | filosofia_e_xenero [2019/12/19 13:44] – isabel | ||
---|---|---|---|
Línea 1: | Línea 1: | ||
<fs large>< | <fs large>< | ||
- | ===== El género de la filosofía | + | ===== Resituar o contexto |
---- | ---- | ||
<WRAP center round box 95%> | <WRAP center round box 95%> | ||
- | Interesante [[https:// | + | Interesante [[https:// |
<fs medium> | <fs medium> | ||
- | Como abordar a historia da filosofía desde unha perspectiva de xénero? Dun tempo para acó houbo propostas de recuperar filósofas ás que non se prestou suficiente atención ou ningunha. | + | <fc #800080>Como abordar a historia da filosofía desde unha perspectiva de xénero?</ |
- | Recoñezamos, | + | Recoñezamos, |
- | Se, a pesar de todo, insistimos en dar a batalla polo canon, entón deberiamos ter en conta que unha “lista cremalleira” da historia da filosofía tería como efecto perverso | + | Se, a pesar de todo, insistimos en dar a batalla polo canon, entón deberiamos ter en conta que **unha “lista cremalleira” da historia da filosofía tería como efecto perverso |
- | As boas intencións non son unha metodoloxía suficiente para as ciencias humanas e sociais. Non sería mellor aceptar, coas modificacións necesarias, a listaxe convencional e mostrar a través del a enorme parcialidade dun mundo pensado polos homes? A tarefa dunha filosofía inclusiva que incorpore a perspectiva de xénero ten menos que ver con quen a fixo ou deixaron de facela e máis co concepto de filosofía que foi dominante a través da historia. A historia da filosofía non é incompleta porque aparezan nela poucas mulleres; o incompleto é a realidade que esa listaxe de homes representa e, sobre todo, o que a maior parte deses filósofos pensaban, non só das mulleres en concreto, senón dunha sociedade construída desde a exclusión da muller. Non me refiro tanto á misoxinia expresa de Aristóteles, | + | < |
+ | |||
+ | <wrap hi>**As boas intencións non son unha metodoloxía suficiente para as ciencias humanas e sociais**</ | ||
+ | |||
+ | < | ||
+ | |||
+ | Non me refiro tanto á misoxinia expresa de Aristóteles, | ||
+ | |||
+ | < | ||
---- | ---- | ||
filosofia_e_xenero.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:19 por iagoglez