historias_e_cine
Diferencias
Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.
Ambos lados, revisión anteriorRevisión previaPróxima revisión | Revisión previa | ||
historias_e_cine [2019/12/22 10:53] – isabel | historias_e_cine [2024/02/22 19:14] (actual) – iagoglez | ||
---|---|---|---|
Línea 1: | Línea 1: | ||
- | <fs large>< | + | <fs large>< |
===== «Para as interesadas nas películas de mulleres» ===== | ===== «Para as interesadas nas películas de mulleres» ===== | ||
Línea 20: | Línea 20: | ||
**A crítica cinematográfica edifica a teoría | **A crítica cinematográfica edifica a teoría | ||
- | O **fetiche artístico** necesitou, a partir da xestación da crítica moderna, da **autoría para afirmar a autonomía do artista fronte ao seu contexto social, económico e político**. O **fetiche técnico, aparentemente neutral, faría da innovación tecnolóxica unha acción de mercadotecnia**. En tanto, <fc # | + | O **fetiche artístico** necesitou, a partir da xestación da crítica moderna, da **autoría para afirmar a autonomía do artista fronte ao seu contexto social, económico e político**. O **fetiche técnico, aparentemente neutral, faría da innovación tecnolóxica unha acción de mercadotecnia**. En tanto, <color # |
- | Cando a crítica cinematográfica valora as películas sobre os fetiches “arte e técnica”, | + | Cando a crítica cinematográfica valora as películas sobre os fetiches “arte e técnica”, |
No fenómeno das co-direccións das que participan homes e mulleres, poden darse varias **estratexias para non referenciar ás mulleres ou referencialas nun segundo plano**: | No fenómeno das co-direccións das que participan homes e mulleres, poden darse varias **estratexias para non referenciar ás mulleres ou referencialas nun segundo plano**: | ||
Línea 32: | Línea 32: | ||
* Colocando antes o nome dos directores | * Colocando antes o nome dos directores | ||
- | <fc # | + | <color # |
- | O cuestionamiento faise evidente e cristaliza tamén, na <fc # | + | O cuestionamiento faise evidente e cristaliza tamén, na <color # |
- | Hoxe, a crítica cinematográfica, | + | Hoxe, a crítica cinematográfica, |
- | As críticas <fc # | + | As críticas <color # |
- | Tal <fc # | + | Tal <color # |
Máis aló do universo feminino, e constituíndo unha segunda estratexia evidente, obsérvase como **os adxectivos que a crítica emprega** para describir estas películas son os mesmos adxectivos, e **remiten aos mesmos estereotipos e roles**, que se empregan para definir ás mulleres socialmente. | Máis aló do universo feminino, e constituíndo unha segunda estratexia evidente, obsérvase como **os adxectivos que a crítica emprega** para describir estas películas son os mesmos adxectivos, e **remiten aos mesmos estereotipos e roles**, que se empregan para definir ás mulleres socialmente. | ||
- | Sobre unha **crítica cinematográfica androcéntrica e heteropatriarcal**, | + | Sobre unha **crítica cinematográfica androcéntrica e heteropatriarcal**, |
- | <fc # | + | <color # |
</ | </ | ||
historias_e_cine.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:14 por iagoglez