metodoloxia
Diferencias
Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.
Ambos lados, revisión anteriorRevisión previaPróxima revisión | Revisión previaPróxima revisiónAmbos lados, revisión siguiente | ||
metodoloxia [2020/01/04 19:13] – [Enfoques de investigación: A importancia de ser] isabel | metodoloxia [2020/01/26 16:10] – [Resumo Vs. Síntese] isabel | ||
---|---|---|---|
Línea 47: | Línea 47: | ||
* Para crear síntese hai que manter viva a autoexigencia da aprendizaxe, | * Para crear síntese hai que manter viva a autoexigencia da aprendizaxe, | ||
</ | </ | ||
+ | \\ | ||
+ | ==== Menos engadir e MAIS reformular ==== | ||
- | ===== Enfoques de investigación: A importancia de ser ===== | + | <WRAP center round box 95%> |
+ | < | ||
+ | |||
+ | Isto dicía [[https:// | ||
+ | |||
+ | <fs medium> | ||
+ | |||
+ | [[http:// | ||
+ | |||
+ | \\ | ||
+ | < | ||
+ | <iframe src=" | ||
+ | </ | ||
+ | \\ | ||
+ | |||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | ===== Coñecemento conversacional | ||
---- | ---- | ||
+ | <WRAP center round box 95%> | ||
+ | Considerando que o contexto é, por definición, | ||
+ | |||
+ | < | ||
+ | |||
+ | Con todo, nese traxecto que empeza e termina na reflexión persoal, a habilidade para **facer achados ten menos que ver co talento que con ser capaces de explorar e cambiar o propio punto de vista** e, para iso, non hai metodoloxía máis potente que a que nos lembraba Jorge Wagensberg: //Conversar é unha boa idea porque, en xeral, non ignoramos o mesmo//. | ||
+ | |||
+ | Sen ter en conta os elos nos que se tece a nosa faceta máis social, manterse ao día é complicado porque o [[http:// | ||
+ | |||
+ | <fs medium> | ||
+ | |||
+ | Baixo o verniz de modernidade dos novos conceptos que xorden ao redor da innovación social, as estruturas de goberno se parapetan con ríxidos enfoques | ||
+ | |||
+ | Cando parecía que as cidades se ían a converter nos novos centros de poder, as tecnoloxías transforman os límites da xeografía e as conversacións permítennos rescatar o coñecemento e o espírito emprendedor que sempre estivo aí. | ||
+ | |||
+ | As comuniddades son esa [[http:// | ||
+ | |||
+ | < | ||
+ | |||
+ | <fs medium> | ||
+ | |||
+ | Dicía Orson Welles que //«se queres un final feliz, depende de onde acabe a historia»// | ||
+ | |||
+ | - Como se constrúe a normalidade. | ||
+ | - Como encaixa o día a día no progreso. | ||
+ | - De onde sae a innovación. | ||
+ | |||
+ | Cando falamos de comunidades non hai un único protagonista senón diferentes niveis que interactúan, | ||
+ | |||
+ | </ | ||
+ | ===== Enfoques de investigación | ||
+ | ---- | ||
+ | ==== A importancia de ser ==== | ||
+ | |||
<WRAP center round box 95%> | <WRAP center round box 95%> | ||
[[http:// | [[http:// | ||
Línea 78: | Línea 131: | ||
Sen dubida, [[http:// | Sen dubida, [[http:// | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | ==== "Cosa pensano le ragazze" | ||
+ | |||
+ | <WRAP center round box 95%> | ||
+ | [[http:// | ||
+ | |||
+ | [[https:// | ||
+ | |||
+ | Tras a súa saída de L’ Unità regresou á Repubblica, onde decidiu “volver namorarse” do seu oficio e redescubrir os motivos que no seu día a impulsaron a converterse en xornalista. Decidiu comezar un proxecto chamado Cousa pensano lle ragazze (Que pensan as mozas) no que mulleres de toda Italia explican por que lles gusta xogar a fútbol, cal é o secreto para levar 32 anos casada, o hartazgo de ter que responder por que aínda non tes fillos e que é o que cambiarían nas súas vidas. Desde voces anónimas, ata públicas como Ada Colau, colaboraron. Un blogue do que acabou saíndo un libro que foi número uno nas listas de vendas. | ||
+ | |||
+ | Ademais das razóns persoais, outra razón impulsoulle a dar voz ás mulleres. “Moitas veces pedíanme artigos de opinión sobre os crimes de xénero. Evidentemente, | ||
+ | |||
+ | Rebelouse e decidiu [[https:// | ||
+ | |||
+ | <WRAP center round tip 85%> | ||
+ | Chamei a dez coñecidas da miña contorna, a profesora dun dos meus fillos, unha amiga da infancia, a verdulera e propúxenlles compartir este proxecto. Cada unha na nosa cidade e nas nosas viaxes usariamos o móbil para entrevistar con preguntas simples a mulleres de todas partes de Italia. | ||
+ | |||
+ | Cando levabamos 500 vídeos contactaron comigo persoas da industria do cinema e a televisión. Entón volvín vendelo no meu xornal. Díxenlles: achégase o 8 de marzo e pedirédesme unha peza sobre o Día da Muller, eu vólvovos a propoñer esta idea e escoitar por centos de mulleres. Nós montaramos unha pequena produtora para xestionar todo e entón dixeron que si. Todo creceu moi rápido. As mulleres que foran entrevistadas pedían á súa vez entrevistar a máis, outras se gravaban a si mesmas e enviábannos os vídeos, ata unha moza en Arabia Saudita comezou a entrevistar as mozas do seu país. | ||
+ | </ | ||
+ | |||
+ | [[https:// | ||
+ | |||
+ | Na entrevista pregúntanlle se cre que algún dos problemas que tivo á fronte de L’ Unità están relacionados co feito de ser muller, e teno moi claro: | ||
+ | |||
+ | < | ||
+ | |||
+ | Talvez por iso di que o libro que naceu do proxecto está dedicado aos homes: //para que entendan que é a súa quenda//. | ||
</ | </ | ||
===== Máxima promiscuidade entre métodos ===== | ===== Máxima promiscuidade entre métodos ===== |
metodoloxia.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:21 por iagoglez