Herramientas de usuario

Herramientas del sitio


metodoloxia

Diferencias

Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.

Enlace a la vista de comparación

Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa
Próxima revisión
Revisión previa
metodoloxia [2020/01/16 12:46] – [Enfoques de investigación: A importancia de ser] isabelmetodoloxia [2024/02/22 19:21] (actual) iagoglez
Línea 1: Línea 1:
-<fs large><fc #6495ed>**Indagar desde o cotián**  / Metolodoxía</fc></fs>+<fs large><color #6495ed>**Indagar desde o cotián**  / Metolodoxía</color></fs>
  
 {{http://wiki.de-mudanza.net/esp/lib/exe/fetch.php/0_presentacion:informacion-conocimiento-visionn1.jpg?300 |}} {{http://wiki.de-mudanza.net/esp/lib/exe/fetch.php/0_presentacion:informacion-conocimiento-visionn1.jpg?300 |}}
Línea 46: Línea 46:
  
   * Para crear síntese hai que manter viva a  autoexigencia da aprendizaxe, a procura constante das inspiracións que se filtren en axendas saturadas   * Para crear síntese hai que manter viva a  autoexigencia da aprendizaxe, a procura constante das inspiracións que se filtren en axendas saturadas
 +</WRAP>
 +\\
 +==== Menos engadir e MAIS reformular ====
 +
 +<WRAP center round box 95%>
 +<blockquote>Quen facemos a historia das mulleres non tratamos de poñer un suplemento á historia, tratamos de reformular a historia, cremos que a inclusión das mulleres na historia obriga a repensar a historia en conxunto, queremos unha historia da humanidade, unha historia que non fale só dos homes.</blockquote> 
 +
 +Isto dicía [[https://es.wikipedia.org/wiki/Gloria_Nielfa|Gloria Nielfa]] no seu discurso da cerimonia en que foi recoñecida co premio Clara Campoamor.
 +
 +<fs medium>**[[familia#maria_telo_y_la_reforma_del_codigo_civil|María Telo]]**</fs>
 +
 +[[http://campus.usal.es/gabinete/comunicacion/Discurso_Maria_Telo.pdf|Discurso María Tello, nomeamento Doutora  Honoris na Universidade de Salamanca]]
 +
 +\\
 +<html> <center> 
 +<iframe src="http://docs.google.com/gview?url=http://economia.enigualdade.com/PDFS/Discurso_Maria_Telo.pdf&embedded=true" style="width:600px; height:600px;" frameborder="0"></iframe>
 +</center> </html>
 +\\
 +
 </WRAP> </WRAP>
  
Línea 133: Línea 152:
 </WRAP> </WRAP>
  
-[[https://video.repubblica.it/cosa-pensano-le-ragazze|{{ :3_anexos:que-piensan-las-chicas.jpg?500 |}}]]+[[https://video.repubblica.it/cosa-pensano-le-ragazze|{{ http://economia.enigualdade.com/esp/lib/exe/fetch.php?w=500&tok=4cd1bc&media=3_anexos:que-piensan-las-chicas.jpg?500 |}}]]
  
 Na entrevista pregúntanlle se cre que algún dos problemas que tivo á fronte de  L’ Unità están relacionados co feito de ser muller, e teno moi claro: Na entrevista pregúntanlle se cre que algún dos problemas que tivo á fronte de  L’ Unità están relacionados co feito de ser muller, e teno moi claro:
Línea 148: Línea 167:
 O asunto da perspectiva de xénero ten que vir de serie porque non é un adorno nin un complemento, pero non é algo a incorporar senón todo o contrario: **hai que desactivar os mecanismos que a dificultan para ir reducindo sesgos** polo que temos que traballar mentres se fala de tecnoloxía, de servizos, de ocio e de modelos de negocio… **Trátase de traballar con formatos de maior aceptación desde a perspectiva cidadá para xerar interese nos diferentes contextos sociais e profesionais**.  O asunto da perspectiva de xénero ten que vir de serie porque non é un adorno nin un complemento, pero non é algo a incorporar senón todo o contrario: **hai que desactivar os mecanismos que a dificultan para ir reducindo sesgos** polo que temos que traballar mentres se fala de tecnoloxía, de servizos, de ocio e de modelos de negocio… **Trátase de traballar con formatos de maior aceptación desde a perspectiva cidadá para xerar interese nos diferentes contextos sociais e profesionais**. 
  
-A aplicación da perspectiva de xénero configúrase como a única alternativa posible, e a máis universal, para a evolución cara a unha sociedade baseada na diversidade, o que significa contemplar a diferenza como un valor. Non se trata de “gañar terreo” senón de adquirir consciencia para deseñar un obxectivo compartido: que mulleres e homes <fc #800080>precisamos visualizar conxuntamente novos marcos de actuación e re-coñecer os que foron solapados pola “estereotipante normalidade”</fc>. +A aplicación da perspectiva de xénero configúrase como a única alternativa posible, e a máis universal, para a evolución cara a unha sociedade baseada na diversidade, o que significa contemplar a diferenza como un valor. Non se trata de “gañar terreo” senón de adquirir consciencia para deseñar un obxectivo compartido: que mulleres e homes <color #800080>precisamos visualizar conxuntamente novos marcos de actuación e re-coñecer os que foron solapados pola “estereotipante normalidade”</color>. 
  
 En base a isto, a formulación desde calquera área do coñecemento ou da arte **non debe ser o de “combater os síntomas” senón o de xerar contextos compartidos e elos para as diferenzas**. En base a isto, a formulación desde calquera área do coñecemento ou da arte **non debe ser o de “combater os síntomas” senón o de xerar contextos compartidos e elos para as diferenzas**.
metodoloxia.1579175173.txt.gz · Última modificación: 2023/05/12 13:01 (editor externo)