desprovistas_de_poder
Diferencias
Muestra las diferencias entre dos versiones de la página.
Ambos lados, revisión anteriorRevisión previa | Próxima revisiónAmbos lados, revisión siguiente | ||
desprovistas_de_poder [2019/12/21 11:50] – isabel | desprovistas_de_poder [2019/12/21 12:20] – isabel | ||
---|---|---|---|
Línea 12: | Línea 12: | ||
As ideas da universalidade da razón, do individuo autónomo e racional, do pacto como principio de lexitimidade, | As ideas da universalidade da razón, do individuo autónomo e racional, do pacto como principio de lexitimidade, | ||
- | (…) A observación do ocorrido dentro do mercado laboral nas distintas etapas da nosa historia recente; a análise do modo en que factores políticos, económicos, | + | (…) A observación do ocorrido dentro do mercado laboral nas distintas etapas da nosa historia recente; |
- | --- | + | ---- |
- | Fregar chans, facer remiendos ou dedicarse ao estraperlo ou á prostitución, | + | |
+ | < | ||
O emprego industrial descendeú en termos absolutos e relativos. Fernández | O emprego industrial descendeú en termos absolutos e relativos. Fernández | ||
- | O emprego que si creceu dentro do sector servizos foi nas forzas policiais e no servizo doméstico. En 1950 esta última rama ocupaba a medio millón de mulleres, con xornadas de 14 horas e librando só a tarde do xoves e a do domingo. Na posguerra, para as familias máis modestas, mandar ás fillas «para servir» supoñía ter unha boca menos que alimentar e conseguir algúns ingresos monetarios —ás veces os únicos— para poder facer fronte a gastos extraordinarios. Esta actividade (servizo doméstico como internas) inicia un proceso de desaparición ao longo dos sesenta, pero recupera a súa importancia en pleno século | + | **O emprego que si creceu** dentro do sector servizos foi nas **forzas policiais e no servizo doméstico**. <fc #800080>En 1950 esta última rama ocupaba a medio millón de mulleres, con xornadas de 14 horas e librando só a tarde do xoves e a do domingo. Na posguerra, para as familias máis modestas, mandar ás fillas «para servir» supoñía ter unha boca menos que alimentar e conseguir algúns ingresos monetarios —ás veces os únicos— para poder facer fronte a gastos extraordinarios</fc>. |
+ | |||
+ | < | ||
- | Nas condicións de posguerra, dar para comer e coidar á familia constituía un duro traballo para as mulleres pobres: recoller carbón das vías do tren para acender a cociña, fabricar xabón para lavar, | + | Nas condicións de posguerra, |
- | Para a minoría máis cualificada, | + | Para **a minoría máis cualificada, |
(…) As reformas lexislativas progresistas promovidas pola República (a Lei do Divorcio, a despenalización do aborto e a lei de Matrimonios Civís) foron totalmente abolidas. Desde 1938 ata o final da Ditadura, os dereitos da familia basearanse no Código Civil de 1889 de inspiración napoleónica. A familia recoñécese como institución natural e fundamento da sociedade e a maternidade como o eixo definitorio da feminidade. | (…) As reformas lexislativas progresistas promovidas pola República (a Lei do Divorcio, a despenalización do aborto e a lei de Matrimonios Civís) foron totalmente abolidas. Desde 1938 ata o final da Ditadura, os dereitos da familia basearanse no Código Civil de 1889 de inspiración napoleónica. A familia recoñécese como institución natural e fundamento da sociedade e a maternidade como o eixo definitorio da feminidade. |
desprovistas_de_poder.txt · Última modificación: 2024/02/22 19:14 por iagoglez